Förarbevis och shopping i Göteborg

Jag som precis hade skrivit ett jättelångt inlägg o så försvann det .. jobbigt värre ! Menmen , skriver ett nytt häroch ska försöka få med det mesta , hoppas jag .

Har klarat mitt förarbevis till EU-moppe idag .. är verkligen superglad för det ! Var på teori två gånger och körning en gång förra veckan och idag var det dags för provet . Tror det var 48 frågor och man fick ha max 8 fel ( kanske något mer ) och jag fick 5 fel , så det kändes riktigt bra :) nu ska jag bara få mitt förarbevis också så kan jag köra sen ! Förutom det har det varit en ganska så trist dag .. såå tråkigt väder .. bara mulet och regnigt här i lilla Falkenberg , sånt väder gör att man känner sig deppig .. eller i alla fall jag . Vart inne i stan en snabb sväng också medans mamma vart på jobbet , tänkte kolla in rean lite . Men här är rean bara tråkig ! inget kul alls faktiskt . Men imorgon ska jag antagligen till Göteborg med mamma och brorsan i alla fall , ska bli riktigt kul .. jag ska shoppa lite först och sen ska vi till Liseberg :) Där hoppas jag att jag kan fynda något på rean ! tänkte skriva en liten lista på det jag har tänkt att jag ska kolla efter

* Ballerinavans / vill verkligen ha ett par ballerinavans , tycker de är riktigt fina :) har dock hört att de svarta i storlek 38/39 är slut i alla nilson-affärer .. så om det är någon som vet nån annan affär som säljer såna , lämna gärna en kommentar !

* Skinnjacka / Har vart ute efter en skinnjacka .. typ .. hur länge somhelst .. tror jag vill ha en ljusbrun , eller kanske en svart , vill dock inte betala överpris ..

* SVEA-linne / Har redan ett som jag verkligen älskar ! Är nog faktiskt mitt mest använda plagg nu i sommar .. är ganska basic , men snyggt . Jag brukar ha ganska svårt att hitta "vanliga" linnen som jag passar i , men dessa är perfekta !

* Äpplehalsband från Guldfynd / Lagom långa , lagom glammiga , Perfekta för en frukt-älskare som mig ;)

Sen tänkte jag även checka in jeans på Victoria of sweden , kolla på Topshop , Zara , Monki , Prickigkatt och så vidare .. På H&M , BikBok och GinaTricot är det alltid kul att kika och se om man kan göra några fynd .

Skriver sen när jag har kommit hem så ni får veta vad jag gjort för fynd , ciaoo så länge <3

Kommentarer
Postat av: Lova

Hejsan älslking! Din blogg blev väl inte så ful ändå... tycker synd om dig. Menmen, sånt e livet. Älskar dig!

2007-07-03 @ 22:20:44
URL: http://www.Lovish.blogg.se
Postat av: Lova

Åh min lilla älskade vän. Tänker på dig hela tiden. Hoppas att du kommer må bättre snart. Tycker så synd om dig, jah hela din familj. Åh lilla gumman. Älskar dig. Pusspuss hoppas att allt kommer att ordna sig snart.

2007-07-04 @ 23:07:42
URL: http://www.lovish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0