Shopping-abstinens

Nu när det är så himla dåligt väder får jag värsta shopping-abstinensen ! Hade så gäärna velat åka till typ Göteborg och bara shoppa loss ! Men aa lättare sagt än gjort .. För det första, det är 10 mil till Göteborg, jag kan inte precis gå, För det andra, jag har inte såå mycket pengar, för det tredje, jag ska ju spara mina pengar om jag ska kunna åka tåg och se Danny lite överallt .. dethär är absolut dagens i-landsproblem !

Jag skulle heller inte tacka nej till att åka till Lager 157 i Gällstad, år och dar sen jag var där sist ju !

eftersom det antagligen inte lär bli någon shopping än på ett tag, ska jag drömma lite och skriva om lite saker jag skulle vilja köpa .. OM jag nu kommer iväg, OM jag nu skulle haft liiteliite mer pengar .. usch va jag gnäller .

  • Skinnjacka - Hur länge har jag inte tjatat om en skinnjacka, det är såå snyggt och jag vill verkligen ha en ! Behöver inte precis va äkta, bara den är snygg ..
  • Kjol med lite högre midja - Har ingen kjol med hög midja, men tycker verkligen det är snyggt ..
  • Vita tygskor - Har inte riktigt bestämt mig .. vanliga vita tygskor, eller vita converse ? Hmm .. har sett ett par vita "converse" med svarta fjärilar på Dinsko .. kanske skulle vara något .
  • Oversize t-shirt / tröja - Gärna med tryck, har sett ganska fina på BikBok, måste checkas !
  • Nya jeans - Jag behöver verkligen nya jeans ! Har bara så svårt att hitta några jag gillar .. har många krav .. de ska vara sköna, sitta ganska tight, inte vara för smala vid foten, inte vara för breda vid foten .. och så vidare, och så vidare ..
  • Jeansjacka (?) - Gärna ganska liten ..
  • Svart kofta - Ingen aning om hur den ska se ut faktiskt ..
  • Långt halsband - Gärna med fyrklöver, muffins (Izza) , tre frukter (Izza) eller en uggla .

Yees, det var allt jag kom på nu, är ganska trött, så listan kommer säkerligen fyllas på imorgon ! nån som har nåt tips skriv en kommentar vettja ! Puss
            


Kommentarer
Postat av: Agnes

Åhhh, jag är oxå riktigt sugen på att shoppa loss..Har inga pengar. Det är såååå frustrerande! JAG VILL SHOPPA! (med dig)

2007-07-24 @ 11:41:02
Postat av: Agnes

Glömde säga att jag har namnsdag idag, Kristina :P Feel free to gratta mig ;)

2007-07-24 @ 11:42:39
Postat av: Anna

"behöver pengar för att se danny lite överallt" .. JAG DÅ ?? :O eller okey, så rolig är ja nog inte (x öhm.. OLA DÅ ?? :O (a)

2007-07-25 @ 20:25:29
URL: http://sissigirliiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0