Sista Juli

Det här är typ .. sjuuuuuukt ! "/ Det är sista juli idag ! Om tre veckor börjar vi skolan igen .. asså shit jag kommer inte palla med det, hur kan sommaren gå så fort ?! Jaja jag ska i alla fall försöka ta vara på det som är kvar .. men jag vill till Växjö på Rix nästa fredag, men har problem att hitta nåt vandrarhem eller liknande .. det ska helst ligga ganska nära tågstationen å helst inte va för dyrt (a) haha, har man krav så har man x) så om det är nåågon vänlig själ som vet något bra ställe skulle det va jätesnällt om ni skrev en liten kommentar (:

På tal om Rix så ska Danny spela in sin lår If Only You tillsammans med Therese Granberg (Hon dära från Drömhus och The Attic) Det kan la bli .. intressant ! Okey, jag erkänner hon är inte min favoritartist direkt, men det är i alla fall kul att Danny ska släppa ännu en singel (: och så ska han till Sommarkrysset igen :D Hade gärna velat åka dit .. men kollade precis upp det, och om man beställer såhär sent kostar det över 600 kronor enkel rea med tåg .. liiite väl mycket ..

Passar på att lägga upp ett "sko-kollage" jag knåpade ihop innan, bilderna kommer från dinsko, skopunkten, topshop och asos . Jag gillar särskilt de blåa, såå fin färg och de högklackade lila ...

image46

Kommentarer
Postat av: Erika

Svar: Jag gillar inte hon Therese, tycker inte hon sjuger så bra, falskt. Men nu gillar man ju henne lite eftersom hon ska sjunga med världens bästa artist xD men det kommer säkert blir bra, eller hoppas det! Men jag köper bara singeln för att Danny är med HAHA!

2007-07-31 @ 19:31:20
URL: http://misserikah.blogg.se
Postat av: Anna

:O VARFÖR JUST ONLY YOU! ja älskar den låten som en é (L) ååhh, fatta hur bra den passar på mejj xD haha ja lovar xD mehn inget slåt play it - ANNA WANTS TO JOKE AROUND (-8 hahaha ja lät arg där mupp, hon kmr sabba min favvo låt me danny :| grr -.- xD haha ja é sur på honom, han sjunger inte den på rix xD ännu mera grrr xD

2007-07-31 @ 23:04:29
URL: http://sissigirliiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0