Söndag

Jahapp .. idag har inte hänt nåt specielt .. har kört lite moppe i alla fall (a) har ju fått mitt förarbevis nu :) fast jag känner mig inte riktigt så säker att jag vill köra på stora vägar än ..

Ikväll blire Harry Potter på bio med Mikaela och Agnes .. ska bli gansk kul faktiskt ! gillar väl Harry Potter-filmerna gaanska mycket i alla fall , fast böckerna r mycket bättre ! x)

Dagens outfit :



Jeans Only
Tunika Gina Tricot
"t-shirt" Zara
vitt jordgubbshalsband Guldfynd

Ber om ursäkt för den dåliga bilden ! Haha .

Kommentarer
Postat av: Lova!

Min älskade erica. saknar dig så. 2 dagar utan dig, rekord för fan!!! hoppas att filmen var bra(fast det var den nog inte) harry potter ush:P men men ni tyckte säkert det. pussar älskar dig för evig framtid!

2007-07-15 @ 23:48:41
URL: http://Lovish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0