This day´s outfit



Svarta tights med spets - jc (barn)
gul tunika - ginatricot
Svart zip-tröja - ginatricot

Förresten så har jag förälskat mig i en grön, stor kuvertväska från H&M .. sååå fiin är den :D Priset är det inte heller nåt fel på 129 pix . Den enda frågan jag ställer mig själv är om jag kan ha en kuvertväska .. är rädd för att jag ställer ifrån mig den då .. haha .. men aa vi får la se, nästa gång jag är på H&M tror jag ändå det blir ettt köp !

Har även sett en kofta som jag är nästan säker på att dne är från H&M .. den är i alla fall vit med typ gråa och ljusröda (?) körsbär på .. nån som vet om denna fortfarande finns att köpa där ?

Todeloo / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0