Hem från Tanum :)

Får väl skriva om hemresan också då ;)

Eftersom jag och Cassis bestämt oss för att ta den tidiga bussen till Göteborg ställde vi klockan på 8:00. Men när den ringde var vi jättesega, låg och myste med vovvarna och sådär. Så rätt vad det är kommer vi på att det är jättebråttom! Så Cissi fick gå upp och väcka Ninni och Johan (nån av de skulle köra oss till busstationen). Men, så frågar de ifall vi ställt om klockan, och smarta som vi är hade vi ju såklart glömt det. Så då hade vi en timme till på oss! Haha. Så vi gjorde oss iordning, åt frukost och sådär. Så sen är det helt plötsligt jäättebråttom igen. Vi fick typ springa ut till bilen ;) haha.

Men så åker vi, och när vi är framme ser vi att en viss DANNY står och väntar på bussen :D
D - Nämen Heej! Fick ni inte heller nån sovmorron? ;)
E - Heey :D haha neej :P
*KRAAAAM*
D - Gomorron
D - Ni sov hos Cissis syster va? Eller hur var det?
E - Jaa precis ;)
D - I Bullarebyn, Bullare .. Bullaren .. ??
E - Haha nåt sånt.

Och så var det hejdå til Cissi, för hon skulle stanna kvar hos sin syster .. <3
Och Jag o Cassis gick på bussen först, men D stog typ sist i kön .. så vi ba .. lalalala meen jaa, den platsen är ju upptagen (platsen jämte oss) och ingen satte sig där heller ;)
D - Får jag sitta här eller? :)
E & C - Jaa de e klart! :D

Och sen var det buss i två timmar med massa galna IFK-fans .. -.- haha!
Och praat med D. Fast han bloggade en del, och sen kolade han på film x) haha!
Men sööt från hans blogg:
"Med mig på bussen sitter även två töser som vart och sett mig igår .. E & C .. :D"

Så när vi var framme satt Danny fortfarande och kollade på sin film, och vi försökte få hans ippmärksamhet, och säga att vi var framme .. men inte.
Så helt plötsligt
D - Är vi framme?! :O
E & C - Hahaha jaa x)

Så stog Erika, Jess och Ronja på busstationen och väntade .. och sen var det massa kul på tågstationen <3
"Nu är det ju en timme kvar tills tåget går, vill ni ta en fika? :D"
"Jahaa, du ska till Falkenberg jaa, Haha Farväl Falkenberg! x)"
"Vem är Darins snygga dansare?" Hahahahaha
"Coolt öga! Hon från Rix har prickiga ögon ..........."
"Men neej, var jag otrevlig nu? :o ska jag gå tillbaka? :o"

Såååå kul <3
Och sen fick malin prata lite med honom i telefon från Portugal också :)

Det var nog det meesta i alla fall ;)
Även det en underbart bra dag! :D <3 T A C K

Kommentarer
Postat av: Cassiiiie

Saknar det...
Och by the way, hur kan ALLA människor jag träffar se att jag har en BRUN fläck i mitt öga? (A) Det är wiiierd. Men hörde att du inte kunde hänga med till Strängnäs? :O :( Dt räckte alltså inte med å städa? :/ (L)

2007-11-02 @ 17:42:28
URL: http://cassandraodqvist.blogg,se
Postat av: Lova

älskar dig! e glaför din skull!

2007-11-02 @ 23:36:13
Postat av: Michaela

Vad kul =D gillar också Danny visst e han bäst?
kram

2007-11-04 @ 12:27:42
URL: http://michan91.blogg.se
Postat av: Anna

jaao :D men de hade vart såå mkt R O L I G A R E om du vart där (L)

2007-11-05 @ 19:51:29
URL: http://sissigirliiee.blogg.se
Postat av: Anna

haha såklart! :) åhh, ja skrattar åt danny, han ba vill säga Bullerbyn xD HAHAHAHA, ja har faktiskt vart där på inspelaningsplaten xD *okej, onödig info (a)*

2007-11-07 @ 08:40:40
URL: http://sissigirliiee.blogg.se
Postat av: CASSY (???)

HAHA. Jag orkar inte -.-
Men jo! Ska typ göra det .... NU!

2007-11-11 @ 19:40:05
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se
Postat av: Cassy (?)

HAHA, vet ;) haha. men det är på tiden att du skriver ett liitet inlägg snart? (A)

2007-11-12 @ 16:48:28
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0