Stolt

HeysanHoppsan ;D
Är faktiskt riktigt stolt över vad jag lyckats fixa med min blogg idag! Innan har jag inte fattat ett skit hur man ändrar med stilmallar, kodmallar och allt vad det är .. men nu så ;) mycket med hjälp av www.designadinblogg.blogg.se Riktigt bra hjälp! Nu ska jag försöka fixa klocka och almanacka o såå, får la se ifall jag lyckas med det :P och sen kanske det blir finare med någon slags header? vad tror ni? Fast det klarar jag nog inte själv .. haha. Man kan ju inte vara huur teknisk somhelst, ellerhuur? ;)

Besöksdag på gymnasieskolan här i falkenberg idag. Var ganska kul, men valet har fortfarande inte klarnat alls .. just nu lutar det åt antingen samhäll-turism, samhäll-språk eller munkagård-djurvård .. men vi får se .. I guess :)

Ha en bra kväll!
- Erica

Kommentarer
Postat av: Cassiie

Fint det blev! (: (L)

2007-11-17 @ 21:45:09
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se
Postat av: Lova

Skiiit snyyggt blev det älsklingen. Snart måndag. Jag fattar inte vfr alla haaatar måndagar. Fast alla har ju iof inte Erica i sin klass på mattelketionenx) haha, så jäkla skojjigt!

2007-11-18 @ 12:57:33
Postat av: ellen

blev ju jättebra :):)

2007-11-20 @ 22:06:38
URL: http://ellennn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0