Danny Smålandsstenar

Jaa, tänkte berätta om igår nu då ;) Har egentligen inte tid. Men jag gör det ändå bara för att jag är så himla snäll! Haha.

Jag och Mikaela åkte tåg till Halmstad, och på tåget träffade vi Cissi och Cassis <3 (: och sen var det vänta en timme i Halmstad som gällde, men MALIN <3 kom efter en stund med sitt tåg! såå kul att träffa henne igen.
Så sen var det Krösatåg till Smålandsstenar som gällde! (: Tog ungefär en timme, men jag tyckte det gick jättefort!
Sen när vi var framme träffade vi Erika, Ronja, Jessica, Lovisa och Maria <3 pratade lite med de, och sen gick vi för att utforska den stooora staden vi hamnat i ;) Vilket tog typ, 5 minuter. Max! Haha. Men sen gick vi till en pizzeria och åt (: Myyys! och vi hade sjuukt kul! Kommer inte ihåg vad vi skrattade åt hela tiden, men roligt hade vi <3.

Sen så var vi inne i Torghuset och såg Mojje! Hahaha! Det var faktiskt lite kul .. eller nåt. Men sen efter honom var det nån modevisning som vi också kollade på. Vi hade ändå betalat 60 spänn för att komma in!
Men efter det så gick vi ut, för att ställa oss i kö, för att köpa biljetter till DANNY <3 (vilket var typ tre timmar kvar.) Så vi frös en hel del vill jag lova! Tror nästan aldrig jag frusit så mycket i hela mitt liv!

Men efter en stund såg vi att Stefan, Jonah, Joel och Göken <3 körde förbi i en bil, så då gick vi för att hälsa på de. Och det var i stort sett alla Danny-fans som kommit som gick dit, så vi var några stycken ;) så när de kom ut ur bilen
Jonah: *Kollar förvirrat runt på allihop* Ööhh .. HEEJ allihop! :D
Oscar (Göken): Jaa det här är JONAH, och han ska visa er .. blablabla ..
Haha, ni som inte var där förstår inte, men det var riktigt kul!

Mn sen var det mer väntan väntan väntan .. och när vi var på gränsen till fastfrusna i marken fick vi äntligen komma in i värmen! Lycka! Hahaha. Fick platser längst fram, fast längst ut till höger. Man såg bra i alla fall. Så sen efter lite väntan där också, kom han in på scen :') <3 Man blir så sjuukt glad, bara av att se honom!
Meen, så sjöng han I'll be over you, Purest Delight, If only you, Tokyo, Play it for the girls, Get down to the party, Blue, Hey, Öppna din dörr, Någon låt om Småland han kom på medans han sjöng och Stay <3
Och det var sååå bra! och när han sjön Öppna din dörr kom tårarna lite första gången. Kan inte hjälpa det, men jag lipar varje gång .. och sen Stay, då brast det totalt. Min absoluta favoritlåt och första gången jag hörde den live! <3 Och ögonkontakt måånga gånger <3 och sen när han sjöng If only you så gick han fram till mig, tog min hand och höll den läänge, precis vid
It's all for you <3
F I N A S T E < 3


Och så var publiken uppdelad i två delar, på ena sidan stog de som gick i skola där, och på andra sidan stog "vi" haha. Så sa han såhär
Danny: Jaa, här ser man att de omogna står på den här sidan! *peka på vår sida* kan ni *peka på den andra sidan* sjunga såhär: Nananananana och peka på de? :D
Så kul <3

Och så när han skulle presentera "sitt band"  ;)
Danny: Till höger om mig har vi den snygge och sexige JOEL! .... och hans trogna vän LÅDAN! *jaa ge lådan en applåd! :D
Till .. öhh .. vänster! om mig har vi den stilige och sexige JONAH!
Och bakom mig har vi ..... GÖKEN! *Han har inte lärt sig flyga än!

Sen vart det sluut .. heemskt! haha. Man vill att dte ska hålla påför alltid .. men sen stog vi därute utanför ett fönster där vi trodde att de höll till och sjöng vår egna, vackra version av Öppna din dörr. Öppna ditt fönstee-eer! Hahaha Roligaste!

Men sen ringer Cassis till Malin för att hon sett Danny i ett fönster på andra våningen, så vi går dit och kollar (: Så kommer Göken gående (: Så kramas vi och sådär, så när han ska gå
Göken: Ha det så bra nu, och ta det lugnt! :D

Så efter det är jag och Mikaela på väg att ge upp eftersom hennes pappa vill åka hem. Men så recis innan ser vi honom komma ut! Så vi springer (a) dit, så när han ser mig så kramar han mig, myyys! och säger Heeeej värsta glad <3 och sen råkade jag slå till honom i ansiktet med mitt brev .. ooooppss .. haha! Men så precis innan han går så får han mitt stoora brev, och så får jag en kram till <3 och så åkte han iväg med bilen ..

Så efter det var det dags att åka hem, Hejdå till alla <3 =/

Kommer nog lägga till en del saker sen, känns som jag glömt en massa, men nu har ni lite att läsa i alla fall ;) Ännu en U N D E R B A R dag!

- Erica




Kommentarer
Postat av: Malin

GÖKEN! *Han har inte lärt sig flyga än!
haha, sa han det? :P

2007-10-14 @ 19:31:44
URL: http://malinsyl.blogg.se
Postat av: Lova!

Heeej! Gud vad glad jag e för din skull . Shjys att slå han! x) Efter allt han har gjort:P Söt han e ! Puss love you!

2007-10-14 @ 21:06:43
Postat av: Anna

MAHAHA "GÖKEN, ja, han har inte lärt sejj flyga än" MAHAHAHAHA, ja ligger dubbelvikt (-8 asså hjääälp *andas anna..* mehn hallå, göken é sexigare än dom där andra två xD ehh .. eller tre blir de ju med D' xD haha sry .. (a) trlalala

JAG SAKNAR DEJJ!

2007-10-14 @ 21:32:00
URL: http://sissigirliiee.blogg.se
Postat av: Anna

MAHAHA "råkade slå honom i ansiktet med mitt btev" xD IKA DÅ :O, men ja är fan värre, jag slog honom med .. ehh., hela mejj xD .. typ xD eh.. MAHAHA,. ja é trött (-8

2007-10-14 @ 21:36:14
URL: http://sissigirliiee.blogg.se
Postat av: Maddiie : )

Åååh :D

2007-10-15 @ 00:48:01
URL: http://maddiies.blogg.se
Postat av: Anonym

aww, va mysigt! vill oxå xD

2007-10-15 @ 15:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0