Lite tid

Jaa äntligen har jag lite tid för bloggning! (: För en gångs skull kan jag sitta en stund vid datan utan att få dligt samvete över att jag egentligen borde göra mina läxor. Okey, jag har fortfarande ganska mycket kvar att göra, spanskaläxa till imorrn, svenskainlämning + redovisning nästa vecka, SO-inlämning nästa vecka, Engelskaglosor nästa vecka, NO-prov och stor inlämning nästnästa vecka .. å det är bara det jag vet nu ! ;) Så ni ser, det finns en hel del att sysselsätta sig med. Trodde aldrig jag skulle bli klar med hemkunskapsinlämningen som skulle in idag heller. Vi skulle ju inreda en lägenhet (vilket jag skrivit om innan) och det var verkligen huuuuur mycket somhelst att göra. Tror mitt arbete blev ca 30 sidor för hand .. med en del bilder och så dårå.
Men jag lyckades hinna klart i alla fall, så det känns väldigt bra.

image253

Hittade de här strumpbyxorna på asos.com och måste säga att jag tyckte det var coolt med röda. Det har jag nästan aldrig sett faktiskt ;)
Vad tycker ni, Hiss eller Diss ?

Nu måste jag städa undan mina läxböcker, annars blir mamma inte glad ;P
Skriver sen !

Pusspuss
- Erica

Kommentarer
Postat av: Cassis

Visst är dom! (;
Hiss! Eftersom att jag själv har sånna (A) mahaha.

2007-10-04 @ 16:52:37
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0