Ny kofta

Hejsan!
Precis hemkommen från Halmstad nu (: Ska jag vara ärlig så var det ganska tråkigt .. vi var där mest för att brorsan o hans kompis skulle till Sannarpsbadet .. men jag var i alla fall inne på H&M en sväng :) Det är ju alltid kul ;)
Hittade en del, men har inte sådär jättemycket pengar just nu, så det blev "bara" en kofta som fick följa med hem. Det har jag velat ha länge, så det var ju bra. Den är grön o kostade 198 pix. Bild får ni se sen

Nu antar jag att det är dags att ta itu med mina läxor .. usch känner verkligen inte för det idag! Hade hellre lagt mig i soffan o läst en bok, när det är så ruggigt höstväder ;)
Meenmeen, läxorna gör sig inte själva!

image265

Var bara tvungen att visa denhär bilden på när min vovvsing Legolas var liten .. 6 månader är han på bilden! ;)

- Erica

Kommentarer
Postat av: Camilla

söt! ;)

2007-10-07 @ 15:34:14
URL: http://cammomilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0