Promenad

Heej igen!
Tänkte att jag skulle visa vilken duktig, aktiv liten bloggare jag kan vara ;) haha. Det uppskattar ni väl? ;P
Var ute och gick en långpromenad med mamma och Legolas innan (för er som inte vet, är det min vovve)
Vi gick till stan och sådär (: Skönt att komma ut i friska luften ;)



Och ungefär såhär såg jag ut ;) Bilden är dock gammal och inte särskilt bra. Men ändå.

Och idag är det en vecka kvar tills Smålandsstenar och träffa Danny :D Ska bli riktigt, riktigt roligt! Känns som det var jättelängesen jag träffade honom, låångt mer än två veckor i alla fall .. och så ska jag träffa Malin också :) <3

Jaujau, dags att återgå till läxorna ett tag igen ! ;)
Puss
- Erica

Kommentarer
Postat av: Malin

längta, längta.. och längta

2007-10-06 @ 16:58:37
URL: http://malinsyl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0