Sista

Dethär får bli sista inlägget för dagen ;)
Har inte hänt så mycket resten av dagen, mest tagit det lugnt, läst lite, och kollat på tc .. såg Top Model Stockholm innan, och nu har vi precis sett klart en film mammsen o pappsen hyrde .. Wild Hogs tror jag den hette. Töntig, men lite småkul ;)

Nu är det snart dags för skola igen .. hemska tanke! Så då lär det bli mer plugg o mindre bloggande .. tyvärr!
Ska i alla fall köpa tågbiljetter till Smålandsstenar imorrn :) o så ska jag föörsöka fixa biljetter till idol-finalen ! :D Blir en tripp upp till Stockholm ändå! Skitkul!

Har ni några roliga planer inför veckan?

image270

Tyckte förrsten den här bilden från The Sartorialist var riktigt cool, snacka om kontraster! Snyggt o vågat! (:
Apropå kontraster o färger, Vilken är din favoritfärg ? :)

Nää, nu ska jag snart sussa, annars orkar jag inte med skolan ;) Ha en bra kväll!

Puss
- Erica

Kommentarer
Postat av: carrååå

ska också till smålandsstenar :D WOHO. FETT långt för mig, typ 65 mil, men vad gör man inte för D x) min älsklingsfärg är GRÖN :)
/WISKAS.

2007-10-08 @ 01:02:55
URL: http://dannysaucedobetyderkerlek.blogg.se
Postat av: Malin

favorit färg :/ grön? gul? svart? grå..? röd kanske.. har faktiskt ingenaning

2007-10-08 @ 17:41:52
URL: http://malinsyl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0