Things will only get better ..

Hallå!
Två timmar senare och jag har pluggat som en tok (läs, jag har inte pluggat ett skit)
Det här är inte bra, verkligen inte bra! Jag kommer aldrig hinna färdigt .. "/ Men jag orkar bara inte, vet inte var jag ska börja, det är sjuuukt mycket just nu!
Efter jag skrivit klart ska jag nog öva en minut eller två på engelskaglosorna iallafall ;) haha.

Inte så mycket bloggande idag dock (mitt läsarantal har sjunkt med ca 20 pers sen igår, och eftersom jag har typ 30 läsare so mest, så är det dååååååligt!) Blir alltid så deprimerad när jag inte har så många läsare ;P

 

Hittade de här klänningarna på H&Ms barnavdelning, precis en sån jag vill ha ju! Har jag riktigt riktigt med tur så kanske de passar mig (brukar faktiskt kunna ha barnkläderna på H&M ibland!) Deras storlekar är ju ganska stora! HoppasHoppasHoppas!
Dessutom brukar det vaar billigare, det är ju bra! ;)

Jaja, nu ska jag föööörsöka plugga lite, duktig som jag är! Haha.

Kärlek
- Erica

Kommentarer
Postat av: Anna

mehn omg! :O påminn mejj inte (-8 nu får ja flashback's till rockbjörnen xD ehh, "mehn herreguud :O hur gick de? :O" *håller fast mig* haha sen Kichti *staving, ja lär mig aldrig -.-* ba hade 10 cm hög klack åh ja va ändå längre xD *mallig* åh påtalom rockbjörnen, lova mejj att om både danny & ola blir nominerade så åker vi upp ? (a) hahaha :D

2007-10-08 @ 20:38:31
URL: http://sissigirliiee.blogg.se
Postat av: carro!

söt klänning (A)

2007-10-09 @ 13:17:51
URL: http://carolineaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0