23/9

Söndagen var bara såå braa :')
Åkte med mamma, pappa och brorsan (Och Mikaela var ju med såklart) var framm i göteborg vid kvart över 11 ungefär. Gick till Nordstan, kikade lite snabbt i några affärer, köpte 'If Only You' (två, haha)
och gick sen till scenen. Träffade Ronja och Erika som redan satt där och väntade :) kul å träffa er igen ! :D
Så satt jag där och väntade, Mikaela gick iväg för att leta efter nån skoaffär, så säger Erika: - Där kommer ju Malin :) och jag bah : Miiin Malin <3 ? ;o och det var det ju :') Hade saknat henne en massa <3
Så väääntade vi ett tag och sen uppträdde Caracola .. inte mina favoriter precis, men ändå. Och sen var det dags för What's up och de va värsta sööta faktiskt ! Hahaha. Ludde va sötast ! (a) Men jaa, så uppträdde de och sådär.
Så vid två var det dags för DANNY :) å han va söötast, som alltid! Så uppträdde han - Play it, If only you, Tokyo.  Så sen skulle The Poodles uppträda innan Danny skulle signera. Så vi ställde oss i kön. Stog först, men så skulle vigå och köpa singlar .. så sa de att vi skulle gå runt, och ställa oss sist, så blev det värsta konstigt, så vi gick typ runt ett varv, haha.
men tillslut hamnade vi nästan först ändå, så det var ju bra :)
Och när Poodles uppträdde stog Danny och kikade ut från det lilla rummet bakom scenen där han höll till, sötnos <3
Men så var det dags för signering ! Tyckte lite synd om Poodles bara, för de satt innan Danny, och nästan ingen gick till de, alla gick till Danny ;P haha.
Men så kom jag och Mikaela fram då. (Malin gick före)

 
 
D: Tjaaaaa :D
E: Heeey ! :D
D: Är allt bra ?
E: jorå lite trött bara ;)
D: Jaamen då är vi två!
E:  Haha
D: Men shiit vad är det du heter nu igen .. *täänker*
M: Eeeee
D: Scchhh
D: Eller vad sa du ?
D: Neej, säg inte!
D: Nää, men nu får du säga det ..
E: Erica ;)
D: Jaa justdet!
*Skriver 'Till Erica puss / Danny <3 :)' på den ena och 'Till sötnosen puss / Danny <3' på den andra :) och så fick jag en kram å sådära.

 


Så gick vi därifrån och ut till en buss och åkte till Liseberg. Kom dit typ precis när det började. Tror det var Molly Sandén, Caroline Wennergren, Caracola, What's up <3 och Basshunter som uppträdde först. Basshunter va riktigt kul faktiskt :) och vi dansade loss ;D haha.
Sen var det då dags för Danny<3 och han körde samma låtar igen, sjukt bra :D och vi gav verkligen allt, kunde knappt andas efteråt, så mycket sjöng och dansade jag :) hahaha. Och så hade han en megastor vattenflaska så sa han såhär: Jaa, de erbjöd mig en liten vattenflska, men jag ville ha en sånhär stor, det känns lite mer rockstar :D
Haha såå sööt !
Men sen var det signering igen, vi ställde oss i kön medans The Poodles uppträdde, och vi kom nästan längst fram igen :)
Malin gick först igen, och han kom tillochmed ihåg vad hon hette i efternamn efter att han läst hennes brev, sötnos ! :')
Så när det blev min tur



D: Heey igen :D
E: Heej !
D: *Tänker* Åhh neeej .. hmmm ..
E: Haha, du skojjar ? Har du glömt det redan ? ;)
D: Jaaaa .. *börjar prata med vakten* Men jag känner ju henne! Vi har ju känt varandra jättelänge! Haha .. har du glömt bort vad dina barn heter nån gång ??
V: Neej .. bara blandat ihop de tror jag ..
D: Jag är nog en dålig pappa!
D:  Meen nu får du säga det.
E: Erica ..
D: Shit också, jag vet ju det egentligen! *Skriver "till Erica Puss / Danny <3 :)"
Så när jag kramar honom viskar han förlåt .. gull :')

Så går vi fram till What's up sen, köper ett nedladdningskort, men ville egentligen bara få kramar (a) haha. Men de var sööta :)
Seen efter det gick vi ut från Liseberg och dit där vi visste att alla borde komma ut. Vaddå minnen från NRJ <3
Men yees, där satt vi läänge, jag vet inte riktigt hur länge, en timme kanske ?
Så efter en stund kom Caracola ut, de var trevliga faktiskt, de pratade med oss i alla fall .. men så kom Ludde ut, å han dissade oss totalt .. :( haha.
Så efter en stund kom Emma, Ronja, Jessica och Erika också dit .. och sedan också några andra Danny-fans. Alla vakterna försökte lura oss och sa att Danny redan åkt, men vi väntade lite till ändå. Så kom The Poodles ut, och de sa också atthan hade åkt .. det var faktiskt nära jag trodde på de, och gick därifrån, men det var tur jag inte gorde det, för bara en liiten stund senare kom också Danny :)
Så fick jag en kram å sådär :)
E: Vad heter jag nu då ? ;) *Säker på att han ska komma ihåg*
D: Neej, var inte så dum mot mig !
D: De där två gör livet surt för mig *pekar på mig och Mikaela*
D: Men sääg det nu, sen ska jag bara komma ihåg det !
E: Erica ..
D: Med C .. hmm *tittar på mig jättelänge och mumlar erica erica erica*
D: Jag fotar dig med mitt fotografiska minne :D hahaa.

Söötnos säger jag bara ! Men sen var han tvungen att åka, så vi gick därifrån. Å så hejdå till alla .. kommer sakna er :') men tack för den här underbara dagen <3

Fler bilder kommer! Men datorn började krångla när jag skrev dethär, så ni får nöja er med detta sålänge :)

- Erica

Kommentarer
Postat av: Lova

åååh gud vad söt han eee! Det gör ju nästan inget att han ine komme ihåg ditt namn, det har ju typ blivit "eran grej"! Han kommer iaalalfall ihåg dig! ÅÅÅh söta erica!Söta danny med dåligt minne;) Älskar dig min vän erica!

2007-09-25 @ 19:51:05
URL: http://www.lovish.blogg.se
Postat av: Camilla

Haha, såå söt! :) Han brukar aldrig komma ihåg va jag heter heller .. men i söndags trodde han att jag hette Erica ;) haha.

2007-09-26 @ 22:19:47
URL: http://camijo.blogg.se
Postat av: Malin

"och jag bah : Miiin Malin <3 "
söötnos! :)<33

2007-09-27 @ 19:16:49
URL: http://malinsyl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0