Dagen

Heey !
Har pluggat en hel del idag faktiskt ! Känner mig riktigt stolt faktiskt :D haha. Sen har jag kollat lite på Tv .. Veronica Mars och One Tree Hill ;), vart ute me vovven en långpromenad.
Ganska lugn dag trots allt !
Imorrn bär det av till Mölndal me flickorna (-mikaela, som måste stanna hemma å plugga eftersom hon snart ska till turkiet)
men jaa, Erik Segerstedt ska till Åby-travet och uppträda, och eftersom Lova och Agnes gillar honom mycket så skulle de dit, å jag hänger med, haha.
Får see hur det blir, men kanske att jag ska åka vidare till Göteborg och träffa Malin :D Men vet inte än hur det blir. Vill verkligen, men tror inte jag kommer få för föräldrarna ! -.- Måste liksom sova över hos henne också i såna fall. Danny ska ju till Göteborg imorrn. Men han ska dit på kvällen, och ingen vet vart han ska vara, så får la se hur det blir, men vill träffa honom i alla fall !

Men jaa, sen har jag chattat med Pär (För er som inte vet, han som var me i Idol i onsdags.)  idag också :) han är sööt ! Å liksom han kom ihåg mig (a) haha. Men det är braa.

 image181

I like it ! Haha, tycker den t-shirten är riktigt sööt ! Bild från asos.com

Avslutar med en bild på mig dårå.

image182

Yeesyees ! Nu ska jag återgå till teven ! ;D
Vad har ni hittat på idag ?

- Erica

Kommentarer
Postat av: Lova

MMh faktiskt lite dåligt på den fronten ;) Men vad har du pluggat idag. Det känns lite konstigt att mika inte e med. Det ska ju vara vi fyra när det e sånt här! Eller hur!

2007-09-14 @ 21:38:04
URL: http://Lovish.blogg.se
Postat av: Malin

sööööööööööööööt!

2007-09-14 @ 23:30:41
URL: http://malinsyl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0