Heelg

Jaa så är den äntligen här, den efterlängtade HELGEN ! (:
Riktigt sköönt att bara kunna softa (eller okey, softa å softa, jag har ett berg med läxor som jag måste hinna göra ..)
Å dessutom har jag studiedag på måndag, så jag är ledig tre hela dagar ! Välbehövt.

Om det är någon som är intresserad kan jag tala om att regnet ööser ner utanför fönstret .. Roligt ?
Neej ! Särskilt inte när man var tvungen att cykla hem från skolan när det var som värst!



Min kamera är inte sammarbetsvillig idag, så kan inte lägga ut nån dagens outfit-bild. Men kan i alla fall tala om att den bestod av ett sånt linne som är på bilden (Från TopShop) ett par mörkblå jeans, och en enkel svart kofta.

Nu ska lillebror ha datan, så jag hinner inte skriva mer ;) Men skriver senare !
Tjuu !
- Erica

Kommentarer
Postat av: Cassis

Snajsigt (:
Och till din glädje (!?) kan jag berätta att regnet öser ner här också. (; mahaha

2007-09-14 @ 14:24:06
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se
Postat av: Lova!

Vadå! Du ska ju inte klaga. Du behöver ju nästan inte cykla något om du jämför med mig. km i ösregn och blåst. Inga växlar på cyklen heller. Det gör ju verkligen saken bättre! Så du ska vara TACKSAM! P.S Jag älsar dig X)

2007-09-14 @ 15:32:22
URL: http://Lovish.blogg.se
Postat av: Frida

Jättefint linne! :)
Är det från höstkollektionen?
Ha det bra! :)

2007-09-14 @ 16:41:53
URL: http://friidap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0