Höjdhopp och bullar !

Hallå !
I stort sett precis kommit hem från skolan nu .. Helt okey dag, förutom idrotten ! Just idag var det dags för det fasansfulla höjdhoppet .. Vaddå fasansfullt ? Tänker ni. Men för mig är det verkligen hemskt ! Jag kan inte, det gåår bara inte att ta sig över den jävla ribban ! Helt totalt omöjligt. Jagvet inte, kanske beror allt egentligen på att jag är rädd för att göra bort mg .. men jag hatar höjdhopp ! det är ett som är säkert. När "ingångshöjden" inte blev så låg som jag ville, struntade jag i det, jag vägrade att hoppa. Kanske inte sådär jättesmart, men jag vill inte. Är antagligen inte så populär hos idrottsläraren nu .. men han måste förstå, jag är ett hopplöst fall när det gäller höjdhopp ...

Har i alla fall hunnit med att fika lite med min kära lillebror, mammas nybakade bullar ! Muums ! (:

Mååste plugga nu, har massor att göra ! Skriver mer senare !

Kraaam

- Erica


Kommentarer
Postat av: Nina

ja håller med, helt å hållet!..

2007-09-11 @ 16:00:04
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Cassis

nej ush, höjdhopp är inget vidare! ;D

2007-09-11 @ 19:06:06
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0