Konfirmandfadder & klasströja !

Jaa nu är jag hemma igen. Har ju, som ni borde veta nu, precis blivit konfirmandfadder/ledare (alltså hjälper jag till med de nya konfirmanderna) och idag var första gången :) (ni ska nu inte tro att jag är sådär jättekristen, för så är verkligen inte fallet !) Men i alla fall. Det var riktigt kul ! Har hamnat i en bra grupp, de flesta av konfirmanderna verkar vara helt okey, dock med några undantag .. töntiga tjejer som sitter och skrattar under hela tiden vi sjunger, bland annat ! Onödigt ! De har ju själva valt att konfirmera sig .. menmen.
Lekte mest lite lekar och presenterade oss, så det var skojj :) Får la se om det blir lika kul nästa gång.

För övrigt överröser skolan oss med uppgifter och läxor känns det som ! Har aldrig en ledig stund .. det senaste vi fått nu är en läxa i engelskan. Vi ska välja en favoritlåt . skriva en del saker om den (budskap, vad den handlar om etc) sen ska vi skriva ganska mycket om artisten, spela upp låten i klassen och läsa up låttexten som en dikt !
Det där sista känns för övrigt väldigt töntigt ! Och till detta har vi fem dagar på oss ! Och då ska man kunna göra en bra redovisning också ! Jag kommer aldrig hinna.

Dessutom försöker min klass bestämam vad vi ska ha för klasströja. Vilket är svårt svårt svårt, eftersom vår klass verkligen är huuur dåliga somhelst på att sammarbeta och ta beslut tillsammans. De flesta killarna (och en del tjejer) vill ha en där det står : "Varje dag föds en lärare, använd kondom"
Personligen är det inte den jag vill ha. Vet dock inte riktigt vad jag vill att det ska stå. Det mest passande hade väl egentligen vart att skriva "Det blev inget tryck för 9F, vi kom inte överens" för jag tror det är så sanningen kommer se ut ...
Förresten .. hade ni / ska ha nån klasströja ? Isåfall, vad hade ni för tryck ?

Och ungefär såg jag ut idag (i alla fall senare delen av dagen)

Fast med svarta strumpbyxor från ge-kås istället för leggings.

Klänningen är i alla fall från KappAhl.

Iikväll blir det Idol :)
Va har ni hittat på idag ?

- Erica


Kommentarer
Postat av: Natta

tack så jättemycket :)

2007-09-12 @ 19:27:12
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Malin

tror att encore kommer idag.. eller kanske bara fått för mig det :) vi får la see!
<3

2007-09-12 @ 19:59:02
URL: http://malinsyl.blogg.se
Postat av: L I S A

Hoppas du får en fin kväll :]!

2007-09-12 @ 21:11:46
URL: http://lisaplace.blogg.se
Postat av: anna

HAHAHAHAHAHAH, ägig klasströja x'D seriöst, ja sitter är åh skrattar ashögt (x pappa undrar vad jag håller på med -.- (-8 mehn den va rolig på min står de liksom ba HÄJDÅ ! xD haha

2007-09-12 @ 22:42:11
URL: http://sissigirliiee.blogg.se
Postat av: Malin

haha! vi hade " Aldrig förr har så många gjort så lite på så lång tid" som för övrigt inte alls stämde på oss.. :P

2007-09-13 @ 16:53:12
URL: http://malinsyl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0