Kväll

Har ni kollat på Idol ikväll eller ? (: Isåfall vad tyckte ni ?
Å Pär (Encore) va me idag ju ! Jag som hade fått för mig att han skulle va me i Stockholm, så jag fick värsta chocken ! hahaha. Men han är gryyym. Fick dock inte se så mycket av hans adition, men checka www.myspace.com/encoreartist
För övrigt var det la några som sjöng helt okey. Längtar till slutaudition nu faktiskt .. så man får se hur bra alla klarar sig då.

image176

Gillar denhär tröjan, ser riktigt myysig ut. Är sådär härligt stor också, så man kan ha den till bara strumpbyxor / leggings ! Kommer från TopShop och kostar 30 £.
Ge mig den, någon ?

Kram

- Erica

Kommentarer
Postat av: anna

ehh, skickade ja en typ cp komentar innan ? (-8 anyway skit i den (a) de blev fel (a) mehn asså jaa hallå, ja ba ÄR INTE DE HAN .. ehh ENCORE :O *jättechokad* :O haha, (-8 mehn ihh (a) ja trodde typ redan att han var artist..typ.. på riktigt (-8

2007-09-12 @ 22:04:21
URL: http://sissigirliiee.blogg.se
Postat av: Emelie

heja Pär! :D
oh, mysig tröja ju. (:

2007-09-13 @ 17:47:27
URL: http://emeliestark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0