Måndag

Ojojoj dåligt med bloggande trots att jag vart ledig heela dagen. Inte bra. Inte bra. Hahaha ;)
Har faktiskt vart en ganska trååkig dag .. har haft ganska ont i magen så har inte orkat så mycket. Har i alla fall pluggat en del .. och sett på Lejonkungen Så kul har jag när jag är ledig ! ;D Hahahah.



Å min lille vovve har ont i öronen "/ Eftersom han är en Cavalier har han låånga öron, och ofta blir det för tätt så han får jätteont .. är så hemskt att se honom när han springer runt och gnäller .. men det är inte så mycket man kan göra, mer än att göra rent öronen ..

Såg förresten ett jättecoolt hårband igår när jag var på H&M. Halva hårbandet var liksom som ett vanligt hårband, och halva var som en kedja, så när man hade på sig det, såg det ut som man hade en tunn kedja i håret. Riktigt snyggt faktiskt. Skulle köpt det egentligen, men hade inte råd. Inte för att det var dyrt ellere så, 39,50 riksdaler tror jag det kostade ;) men jag hade inte tillräckligt mycket pengar med mig .. hmm .. så kan det gå !
Ska i alla fall köpa det nästa gång jag ser det :D

Å jag längtar massor tills på söndag ! Danny i Göteborg :)
och träffa Malin såklart ;) <3

och Agnes, Lova och Mika jag gillar er också ;)

Nuu ska jag titta på One Tree Hill !



Todeloooo !

- Erica

Kommentarer
Postat av: Lova

Stackars Lego!

2007-09-17 @ 16:42:24
URL: http://Lovish.blogg.se
Postat av: Agnes

Jaa, ibland känner man sig lite bortglömd...

2007-09-17 @ 16:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0