Mörker

Heej på er!
Vill först och främst säga att jag vet att min blogg vart riiiktigt trist på sistone, har så mycket i skolan, så har helt enkelt inte kunnat prioritera bloggen särskilt mycket .. men ska försöka hinna med lite mer.
Dessutom krånglar min dator, så jag kan inte se statistiken över hur många läsare jag har .. tråkigt värre! Så därför skulle det vara guuuld värt om alla som är inne här och kikar kunde lämna en liten kommentar :)
När ni ändå är igång får ni gärna skriva vad ni vill läsa mer av i min blogg.

Var ju som sagt på ledarträff innan, eftersom det var konfirmandläger i helgen, var konfirmanderna lediga .. men vi faddrar/ledare fick planera lite ;P
Men det var faktiskt ganska kul.
Seen var jag ute med en vovve som heter Maja .. brukar gå ut med och passa henne ibland, väärldens snällaste hund ! En svart cocker spaniel för er som ville veta.
Det jobbiga är bara att jag haatar att vara ute och gå när det är mörkt ! Kanske är töntig, men det känns verkligen som att jag är iakttagen heela tiden. Creepy !
Tror faktiskt jag måste erkänna att jag är lite smått mörkrädd.
Hur är det med er? Tycker ni det är jobbigt alls att vara ute på kvällen, när det är mörkt ?

Förresten så har Mikaela åkt till Turkiet och ska vara borta i två veckor ! Lyllos ! Men jag hoppas hon har det bra i alla fall :)

Kikade runt lite på ellos innan och hittade de här sakerna jag skulle vilja beställa.
image239

  

Är riktigt, riktigt sugen på att beställa den gröna tunikan. Gillar den jättemycket. Den är såå jag ! Haha. Finns även i fler färger och kostar 199 :-
Och jag vill ha en "hängsleklänning" en sån med "smala" band som man kan ha en valig långärmad tröja under ! SnyggtSnyggtSnyggt !
Och så ett par ljusgråa, tjocka strumpbyxor :)

Nää, nu ska jag kolla lite till tv ..
Take care!
- Erica

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad kostar den mörkgråa klänningen? (:

2007-09-26 @ 21:59:28
URL: http://alltomhanna.blogg.se
Postat av: Anna

ååhh ikaaa, inte va rädd för mörker *håller dejj i handen* (L)

2007-09-27 @ 14:46:06
URL: http://sissigirliiee.blogg.se
Postat av: Josefin

läste dina gamla inlägg med Danny.. shiit, han verkar försöka att kma ihåg ditt namn iaf :) hehe

2007-09-28 @ 16:31:49
URL: http://mslindstroem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0