Nyshoppat

Hallu :)
Blev lite sent dethär inlägget, har verkligen inte hunnit idag, massa plugg plugg plugg. Jag är så oerhört trött på det nu. Jag orkar inte mer !
Dessutom var yrkesvägledaren hos oss idag och pratade om gymnasiet, olika linjer och sådär. Och jag får panik ! Vet inte alls vad jag ska välja. Vet knappt vad jag vill göra ju ! Skitsvårt !
Men jaja, har ju ett litet tag kvar i alla fall ..

Tänkte i alla fall visa sakerna jag shoppade igår :)

   

Väska med långt band och rosett 98 :-
Hårbandet med kedja (som jag skrivit om förut) 39,50 :-
Hårspännen med hjärtan (Också de har jag bloggat om innan) 19,50 :-

Borde egentligen inte köpt något alls, men hårbandet och hårspännena har jag velat ha ett tag, och väskan blev jag kär i direkt .. haha, så kan det gå ;)
Gillar i alla fall den jättemycket :)

Nån mer som kollade på Idol innan ? Vem tyckte ni var bäst ?
Jag måste nog säga att jag tyckte Mattias var bäst idag ..

Nu ska jag blogga lite mer om igår ;) Men tror inte jag kommer hinna färdigt med det inlägget idag, så i såna fall får ni läsa imorrn !

KramKram
- Erica

Kommentarer
Postat av: sara

fina saker :)

2007-09-24 @ 21:50:17
URL: http://saralundberg.blogg.se
Postat av: anna

ååhhh OLA DÄR BAKOM :D :O
nu blev ja stolt över dejj xD

2007-09-25 @ 16:23:55
URL: http://sissigirliiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0