Söndag

Jaa igår blev det Värnamo och Danny trots allt ! :) när klockan va typ 20 i 5 frågade mamma ifall vi skulle åka en sväng, och jag hade inget annat att göra så det var la okey. Så sa hon att jag skulle ta med mig kameran ..
Så när vi åkt en bit säger hon : vill du åka till Värnamo ändå?
och klart jag ville det, blev ju lite snabbt, men man tackar ju inte nej ? haha.
Så det bar av till Värnamo ! Kom fram till Folkets Park efter näästan 2 timmars bilfärd .. träffade Cassis och Cissi där, pratade med de en stund. Sen gick de till willys och då kom Erik, Maria och Lovisa, så då satt jag å pratade med de. Å Danny va inne i detdära huset och repade, så när han åkte iväg igen stog vi typ vid utgången å vinkade å sådär :) Men aa, sen så var de väärsta långa kön till insläppet och vi bara rååkade hamna ganska långt fram 8-) men så kom vi in dåå, längst fram.
Alla var typ heelt hysteriska .. men ändåå. Så kom Danny dårå :) söötnoos ! Så sjöng han Hey, Play it, If only you, Tokyo, Öppna din dör och sen som extranummer Blue. Å så berättade han om att tåget stannat vid Nässjö och att han fått skjuts av en tant till Värnamo, haha ! Men han va gryyym som alltiid <3
Så sen sprang vi ut dårå, och han försvann därifrån jättefort ! Men mamma skjutsade oss ner till hotellet .. fast han syntes inte till där .. så sen fick vi veta att han va på nån krog och kollade på fotboll, så då gick vi runt och letade efter den, men aa vi hittade inte "/ Så sen var jag å mamma tvugna att åka hem, skulle ju åka i två timmar på små skogsvägar .. så jag fick inte ens säga hej eller nåt .. :( fett besviken .. men jaja, jag fick se honom uppträda i alla fall, och han såg att jag var där .. men det känns ändå ganska deppigt, när Cassis och Cissi träffade honom i baren, och de andra träffade honom vid hotellet ..

Men jaa, idag var det dags för kyrkan, skulle hälsa konfirmanderna välkomna .. haha. Det var la helt okey. Min grupp är på onsdagar och heter rut ! Så nu vet ni det också ! Sitter hr i min grymt snygga Faddertröja just nu ;) hahaha.
Måste plugga lite nu, skriver mer senare !
Vad har ni för planer för dagen ?
Puss!

- Erica

Kommentarer
Postat av: Lova!

ÅÅÅh den tröjan
måste jag få se! JAg ska plugga heeeela dagen lång. Men ikväll är det ensam mamma söker som gäller. Vem vet jag kanske kommer vara med i det programmet närm jag har barn;) Puss älskar erica evelina johanson tusen gånger mer än någon annan i hela världen, så det så! x)

2007-09-09 @ 14:59:00
URL: http://Lovish.blogg.se
Postat av: Malin

svar om svenska bilmässan..
" det är helt slutet "
varför skriver dom upp det då?? grrr..

2007-09-09 @ 15:15:27
URL: http://malinsyl.blogg.se
Postat av: Agnes

Jag har varit en sväng i Gbg, igen! xD Älskar den stan, men Stockholm e bäst ;)
Va kul att du fick åka dit! Älskar Erica Evelina Johansson mer än Lova :P <3

2007-09-09 @ 20:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0