Söta skor

Gokväll Gokväll !
Har precis vart ute en långpromenad med vovven nu .. kände mig riktigt duktig faktiskt ! haha. Känner mig dock mindre duktig när det kommer till pluggningsfronten .. hmm .. ska jag vara helt ärlig har jag i princip inte gjort någonting. Usch, nu kommer det bli stressigt. Men jaja, det är ju mitt egna fel ..

image179

Gillar denhär skon riktigt mycket! fint med sammet och ankelremmen! Har dock för mig att jag sett den i lila .. det skulle jag nog hellre vilja ha i såna fall ..
Kommer från Skopunkten och kostar 249 riksdaler.

Min brorsa ska strax ha datan nu .. och jag måste plugga ! I alla fall spanska ! Har trettio meningar jag ska kunna till imorrn .. oooppss ..
Apropå språk .. vilket tredje språk läser ni ? (Eller läste)

Tjingeling !
- Erica


Update

ojojoj glömde skriva vem min 300de kommentar blev ju .. *trumvirvel* *olidlig spänning*
Anna ! (www.sissigirliiee.blogg.se) jaa efter en del fusk snodde hon till sig min trehundrade kommentar ! x)

Idol innan .. några som var ganska bra .. tycker det är ganska svårt att bilda sig en uppfattning bara under audition .. men snart äre ju dags för slutaudition ! ;D
Patrizia från förra året var i alla fall med.


Nää nu ska jag stänga av datan .. skriver imorrn !
Todeloo !

Kommentarer
Postat av: Malin

var Patrizia med? JAAAAAAAAAAAAAAAA! åh, vad glad jag blir! gillade henne jättemycket förra året.. efter danny&felicia dåå :)

2007-09-14 @ 14:16:05
URL: http://malinsyl.blogg.se
Postat av: anna

vaddå fusk ? :O (a)

2007-09-15 @ 13:09:42
URL: http://sissigirliiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0