Allt möjligt

hey!
hann tyvärr inte blogga igår, myyycket att göra..! Men nu är det lite lugnare ett tag igen, det är skönt! Igår redovisade jag, Agnes och Lova vårt engelska-arbete (powerpoint) om idol. Det gick rätt bra, lite småmissar med musiken o så bara ;)
Idag var det NP i matte, B-delarna. Tror det gick hyfsat. Eller jag vet inte..hoppas det i alla fall! Fick reda på förra matteprovet vi hade idag, fick Vg på det som tur var! Imorrn ska jag ha en egen idrottslektion med sjundeklassarna .. jag är jätterädd! haha. De har vart skittaskiga mot vissa andra, och jag känner mig inte sådär jättesäker :S men det går förhoppningsvis bra..wish me luck ;) Sköönt väder idag med, var precis ute en långpromenad med Lego och mamma. sånt här väder borde det vara alltid, man blir så glad :) även om allt annat inte är på topp.. Kollade förresten in på ginatricot.se , och åh, vilka söta kläder! Kärade ner mig totalt i fyra linnen, en klänning, en väska och en kjol, jag vill shoppa, nuuu! hihi. Ska nog kolla en stund på tv nu :) Hoppas ni mår bra älsklingar! puss erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback