Hellu

Tjolahopp! Fredag igen, skööööönt! Dessutom är det inte såå mycket i skolan nu, så kan nog ta det ganska lugnt hela helgen :) Som sagt idrottslektion idag, det gick faktiskt bra! :D Mycket bättre än jag hade trott! Så förhoppningsvis höjer jag mig i idrott nu :) Fick reda på NP i engelska idag också, Mvg där med :) dock är det ändå inte säkert att jag får tillbaks mitt mvg =/ måste alltid prata engelska hela lektionerna från och med nu för att ha nån chans. såå jobbigt, kommer bli så himla besviken om jag inte lyckas höja mig, engelska har alltid vart mitt ämne liksom.. Solen skiner ganska mycket idag också! Dock har jag hört att det ska bli sämre imorrn. Hoppas dom har fel! Har förresten kanske hittat en klänning till avslutningsmiddagen nu :) hihi. Får se! Skriver nog lite mer senare :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0