hmm..

ärligt talat, jag gillar inte nya blogg.se. Det är segt, inläggen publiceras inte, dessutom kan man inte välja om man till exempel vill ha kursiv text, och alla enter man gör försvinner när inlägget publiceras..dåligt! Skolan idag var riktigt trist. Var lite flum som vanligt. Jag och måndagar! Vi var åtta tjejer som spelade brännboll på gympan, gött! Man kunde verkligen släppa lös. Jag var liksom brännare, och ni ska se mig och bollar! ;) Men det är kul! synd bara att läraren inte hade tid (?) att titta på oss..menmen. Efter skolan var jag, Lova, Agnes, Mikaela och Legolas i stan. Åt glass bland annat :) Såå fint väder ju! Provade den nya b&j's glassen, wich, men den var inte så god som jag hoppats! Legolas tyckte det var mys att rulla sig i gräset, hihi! Nu ska jag skriva utvärdering på min idrottslektion! Ha en bra kväll! pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0