Maybe

Kanske borde blogga också, haha. Har helt ärligt nästan glömt bort det..
Nationellt prov i engelska idag, läsförståelse och hörförståelse. Det gick nog .. sådär .. förhoppningsvis bra! :)
Väääldigt skönt med helg nu, behöver det! Har massor jag borde plugga, problemet är bara att jag åker på läger med mina konfirmander på söndag, så tyvärr får det bli järnet imorrn.

Funderar på om jag borde vara duktig och lägga in lite bilder på datorn .. hmm, ja så får det nog bli! ;)
puss



Update 22:44
Jag orkade inte lägga in bilder idag, haha .. nejnej, jag är inte alls lat ;) Men däremot gjorde jag äntligen klart mitt kollage jag ska ha på väggen :) Kommer nog få se någon bild imorgon, ifall ni lovar att bli bättre på att kommentara? :)
(Då ska jag också loova att bli bättre på att blogga ;P)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

sååååklart!! :D
jag vill se bilder juu :))

2008-04-04 @ 23:23:01
URL: http://ceciliassport.blogg.se
Postat av: Anna

Halmstaaad va braaaa :D
kika in på olas turnéschema åh se om
du kan planera in nått (a) miss you!

2008-04-05 @ 13:18:49
URL: http://sissigirliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0