Minnen

http://malinsyl.blogg.se/1188594349_vi_r_bst_.html#comment http://malinsyl.blogg.se/1191076766__3.html#comment "Med mig på bussen sitter två töser som vart och sett mig igår, E&C .. från götet :D" Tjohey! Har precis suttit och kollat igenom min egen, Cassies och Malins gamla blogginlägg, från D-dagar .. och jag säger bara, shit vad tiden går! :O Kolla bara klippen här uppe .. haha, det första är kärlek (och jag veet att jag ser ut som en tönt där jag står o gungar, men det skiter jag i! haha), och jaa på det andra är det jag som pratar, var nååågot hysterisk, haha! Men liksom det är läängesen nu! Kan inte fatta det! Så mycket KÄRLEK :') och så har den där eviga frågan dykt upp igen "Varför gör du det här?" "Vad är det för speciellt med det?" blablabla.... Jo, jag ska berätta. När jag är på något uppträdande/signering/konsert med honom är jag glad! Det är såå mycket lycka! att se det där igenkännande leendet, att få det där "Heej Erica! :D" på signeringen. Det får mig att känna mig så omtyckt, så .. jag vet inte hur jag ska förklara, men det känns verkligen som att han bryr sig! Att se att han verkligen uppskattar det, att få den där kramen (ingen kramas som Danny, haha!), att se honom stå på scen, när han pekar på en som att han sjunger just till mig. Det är så mycket lycka och glädje. För mig är det värt allt. Jag vet att många tycker det är helknäppt, men jag förväntar mig inte att någon ska förstå, jag förväntar mig bara att ni ska vara vuxna nog att acceptera. Dessutom är det inte bara på grund av honom det är värt det, utan också på grund av alla tjejer som är med. Tror aldrig jag har så kul som vi brukar ha. Jag hoppas verkligen ni vet hur betydelsefulla ni är för mig! De där timmarna i väntan flyger förbi tack vare er..! Ska inte babbla på mer nu, men hoppas ni förstått lite i alla fall :) puss&kram&kärlek

Kommentarer
Postat av: malin

tihi! mucho memories! :) många mer kommer det bli!

2008-04-28 @ 17:39:45
Postat av: cassis

minnen.

2008-04-28 @ 18:15:41
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0