Plugg

Vi har såååhääääääär mycket plugg just nu. Massa uppgifter, inlämningar, prov. Och det känns bara som att det blir mer och mer! Jag kommer snart drunkna i skolauppgifter. Ska i alla fall bli sjukt skönt att komma bort i helgen :) Det kommer bli bra!
Meeen, jag fösöker tänka att det snart är slut nu. Snart kommer jag inte behöva se Tullbroskolan nå mer! Även om det antagligen kommer bli mycket jobbigt på gymnasiet också, så tror jag att jag liksom kommer få en nytändning när jag börjar där, just nu är allt bara .. tråkigt .. och precis som vanligt!
Något positivt är i alla fall att det gick braa på nationella i engelska (alltså läsförståelse+hörförståelse-delen) kändes så jäkla skönt att bevisa att det nog faktiskt finns en anledning till varför jag hade mvg innan!

Förresten så städade jag lite i klädkammaren i .. måndags tror jag det var! Och gissa vad jag hittade där? jo, en större svart axelremsväska! Som jag letat efter, och nu hittat, i min egen garderob!! Det är bra, inte sant? :) Köpte dne på H&M för kanske två år sen, helt perfekt!

Igår var jag på Ringströms (Panduro) för att köpa födelsedagspresent till kusin Evelina som fyller 10 år på söndag, och då hade mina saker jag beställt från pandurp-katalogen kommit! Kul! skalpell, tygblommor, bokstäver.. dessutom hade de förpackningen med klämnitar jag velat ha, för 59 kronor! innan har dne kostat 89! Var på väg att beställa dne också när jag beställde det andra, men det var väl tur att jag inte gjorde det, för då hade jag antagligen fått betala 89. Ibland har även jag tur :)

Nää, nu är det dags för sängen
puss & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0