;)

som ni säkert märkt är det inte så mycket med bloggandet från min sida för tillfället. Detta beror nog mest på att jag är rätt trött typ alltd! Har inte riktigt vant mig vid att gå i skolan än! haha. Dessutom är det rätt långa dagar. Men det blir såna här tråkiga inlägg då och då. Det får ni stå ut med tills jag är piggare och har mer inspiration att skriva. Men yes, idag hade vi bland annat en tre timmar lång mattelektion. Det är ju altid kul ;) haha. För övrigt är min klass bäst! NP08C! (Y) haha. Nu ska jag sooooooova! Är riktigt trötter.
Imorrn efter skolan blir det stan och fixfix, på torsdag blir det fixfix + att jag måste städa. En hel massa nattgäster på lördag ju! haha. Eller ja, några iaf :) myspys!
på fredag ska vi hem till lova och fira agnes i efterskott! :D
nattinatti
e

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hälsa Agnes!



kan inte säga hur mycket jag SAKNAR ER!

2008-08-27 @ 19:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0