Kalmar & Växjö!

Har ju inte blivit nåt inlägg om Småååååland än, och jag tror inte det blir så vidare mycket heller. Jag har skrivit ett utkast, men det blev huuuur långt somhelst, och jag tror inte jag vill ha det så detaljerat. Har ju det sparat för mig själv i alla fall! :)

Men jag kan i alla fall säga att det var en riktigt braaaaa helg. Och det är mycket tack vare alla underbara flickor. Eller underbara räcker inte ens för att beskriva er, ni är megabraunderbarastivärldensötastbäst. Eh ja, ni är bäst helt enkelt. Jag mår så bra när jag umgås med er. Jag känner mig så omtyckt på något sätt. Ni är så himla bra. Ibland slår det mig helt plötsligt hur lyckligt lottad jag är. För det är jag, verkligen. Att jag träffat så underbara tjejer. TACK! Jag älskar er väääldigt mycket, jag hoppas ni aldrig tvivlar på det. Och jag hoppas ni vet att jag finns här, no matter what. Sådetså! Jag hoppas ni tar åt er, för jag tror ni vet om det gäller er ;) (Detta gäller även vissa som inte var med i Kalmar och Växjö). Nu har jag fått ut lite av det jag ville säga i alla fall. :')


I övrigt, mycket bra uppträdanden. Signeringen i Växjö var kul iaf. Jag fick en banan av Danny...eh, haha. Vi fick åka limousin-taxi! Och där spelade jennie let me love you! bäst, haha. Väääärldens flummigaste natt. Jag både låg på golvet, höll på att kissa ner mig och hade ont i magen för att jag skrattade så mycket! Myyysiga dagar..osv...osv...
TAAAAAAAACK!
lovelovelove

Kommentarer
Postat av: Cassis

tacktack. PUUSS!

2008-08-14 @ 22:06:44
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se/
Postat av: ellen

love yooou! tack!

2008-08-14 @ 23:39:36
URL: http://ellenhyldgaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0