Speciell dag!

Idag är faktiskt en speciell dag. För exakt ett år sedan befann jag och Mikaela oss i Växjö för att se en viss Danny uppträda på Rix Fm Festival! Den dagen gjorde jag ett av de bästa omedvetna val jag någonsin gjort. Jag tog plats framför scenen en bit till vänster. Bredvid mig satt en väldigt söt tjej i jeans-kjol och vitt linne med Dannys autograf ;) Vi satt där ett tag och sen tror jag det var denna tjej som frågade mig ifall jag hette Erica? Jo, svarade jag, och vid den här idpunkten hade jag börjat ana vad tjejen bredvid hette också. Jag minns att vi diskuterade ifall det skulle bli någon signering eller inte? (Senare fick vi reda på att det blev inget, för danny hade somnat). Jag minns även att den här tjejen kom tillbaka och berättade att hon nästan krockat med Göken och dom, haha. Men jag minns mest av allt när det började regna och flickan erbjöd mig att sitta under hennes paraply. Detta var början till en underbar vänskap, och som de flesta av er antagligen redan räknat ut är flickan jag pratar om såklart, Malin Sylwan!



Tack för att du finns sötnos. Det finns så mycket som inte hade hänt utan dig. Jag hade med all säkerhet inte träffat så många andra underbara, otroliga flickor (era dagar kommer ;D), och jag hade antagligen inte åkt runt och träffat en viss Danny så mycket!
Tack för allt, allt som vi hittils upplevt och allt som vi kommer uppleva. Tack för att du alltid finns där. 
Jag älskar dig, glöm inte det!

love
erica.

Kommentarer
Postat av: Malin

love you too hun'

2008-08-10 @ 18:41:54
URL: http://malinsyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0