tiden går fort...

(det här inlägget försökte jag publicera igår, kl 21:23, men det funkade tydligen inte så därför får det bli idag istället, en dag försent...)

idag är det ett år sen den 19 augusti 2007. För ett år sedan befann jag mig i göteborg! för ett år sedan var jag på rix fm festival för att se danny i denna stad. för ett år sedan träffade jag två fantastiska tjejer för första gången! Dessa tjejer heter Cassandra Odqvist och Cecilia Claussen. Kan väl inte säga att vi blev vänner direkt, jag tror vänskapen mer växtre fram faktiskt ;) Just den här dagen pratade vi knappt något alls. Men dagen efter pratade vi litegrann. Jag har ett minne av att vi satt bakom liseberg, och så var det nåt med en kundvagn? hahaha. Gången efter det, Härlanda, pratade vi ännu lite mer, men jag tror det var först i smålandsstenar som jag verkligen insåg hur bra ni är, och sen efter det följde tanum!!! :) <3 och efter det har jag bara fått bekräftat gång på gång hur bra och underbara ni är!!!

Cassis
Tack för alla gånger du muntrat upp mig när jag känt mig nere. Du är himla bra på att förstå, och jag hoppas du alltid alltid kommer ihåg att du är väldigt stark, och väldigt bra! Tack för alla skratt, alla underbara dagar. Du är fantastisk, kom ihåg det! TACK! jag älskar dig. <3

 

Cissi
Gladare och gulligare tjej får man ju leta efter! Det känns himla bra att veta att du finns där, glädjespridare! tack för allt, underbara du! jag älskar dig.




tyckte det var lite kul med dessa bilderna eftersom de är från den dagen, och när jag tog kort på danny lyckades jag även fånga dessa flickor på bild (här kände jag ju inte dem). Lite kul, hihi.
lovelovelove

Kommentarer
Postat av: cissi

tack älskade Erica, jag älskar dig <3

2008-08-20 @ 19:36:07
URL: http://cissiclaussen.blogg.se/
Postat av: Cassis

GUMMAN! nu börjar ju jag gråta... tack för allt! verkligen <3

men jag måste bara få lägga till:

HAHAHHA! det är den fulaste bilden jag har sett i hela mitt liv ( den på mig alltså) :D PUSS PÅ DIG!

2008-08-20 @ 21:06:33
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se/
Postat av: alexandra

Han vill jag med träffa, han är så galet snygg!

2008-09-03 @ 22:02:32
URL: http://evelinaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0