Lååååååångt uppehåll

Nu har det vart ett långt uppehåll här. Men ni har väl inte glömt mig hoppas jag?
Ska försöka blogga lite oftare nu i alla fall. Har fått en del "skäll" (HAHA!) för att jag inte bloggat så det är la bäst att jag lyder er ;)
Anledningen till pausen är väl egentligen att jag behövt tänka lite. Allmänt och på varför jag bloggar och för vems skull jag gör det. Allting har varit lite upp-och-ner också. Men jag tror jag börjar få ordning på saker och ting, så det finns egentligen inget som hindrar mig från att blogga längre :) Men en sak måste ni lova. Om jag ska bli bättre på att blogga måste ni bli bättre på att kommentera ;)

Det har ju hänt en del sen sist. Jag orkar inte berätta allt. Men kan ju berätta om de senaste dagarna i alla fall!
Den 23:e for vi till Göteborg. Äntligen dags att träffa Danny igen. Efter nästan 4 månader!!! Det var brabrabra. Fick återigen bekräftat att han är SÅ bra. Varför jag åker runt. Han är speciell. Punkt!
Och flickorna är ju så bra så man dör. Jag älskar er.

Julafton den 24:e. Var rätt trött. Men julafton är ju ändå julafton! Jag älskar julen. Så är det bara! Mys-dag. Fick en hel del roligt också:
* iPod nano
* wii fit
* Plattång
* it-girl böcker
* två parfymer
* body butter från bodyshop
* makeuprådgivning
* telefon till mitt rum
* golvspegel
* fransk manikyr-kit
* one tree hill säsong 1, 3, 4
* björn gustafson dvd:n
* thomas sabo armband
* tre thomas sabo berlocker

säkert nåt jag glömt! ;P
Just nu är farmor och farfar här. Sitter och kollar på körslaget. HEJA FALKENBERG!!!

jag återkommer! ;)

love
/ e


Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag fick oxå en ipod nano ;)

2008-12-27 @ 22:12:01
Postat av: lova

det var på tiden att du börjar blogga igen du = )

2008-12-27 @ 22:25:40
URL: http://lovastromberg.blogg.se/
Postat av: sandra

BRA ERIKA! skäääääääääälL!

2008-12-27 @ 22:48:52
URL: http://bbajsungen.blogg.se/
Postat av: Josephine Celia

sötis är du!

2008-12-28 @ 21:13:35
Postat av: malin

hej hå! vad roligt att se dig!

2008-12-28 @ 23:41:39
URL: http://malinsyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0