nyttnyttnytt :)

  

jaa, om ni skulle vilja se bilderna i större format är det bara till o klicka ;)
jeansleggings, bikbok
regnbågsfärgad, lång t-shirt, bikbok (rea!)

va duktig jag känner mig nu, som laddade upp bilder precis som jag lovade :D
dagen har varit soooft. Sov länge. Har kollat en hel del på OTH. Har börjat om på första programmet nu :) så jäkla bra!!!
var även i stan en sväng och köpte en ny pyjamas ;P

imorgon blir det i alla fall stan med lova...och så måste jag städa litegranna. Annars får vi se vad som händer kära vänner. Jo justdet, jag ska ladda upp "Ericas 2008 i bilder" på bdb. Det får ni inte missa ;) eeeriicaa

peace out
/ e

Kommentarer
Postat av: jenny

åh vilka fina jeansleggings, hur mycket kostade dom?:)

2008-12-29 @ 21:04:41
URL: http://jennyyfagerstrom.blogg.se/
Postat av: ellen

så fina kläder söt!

2008-12-29 @ 22:12:24
URL: http://ellenhyldgaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0