Söndag!

Tjatja. Nämen se på maken, jag lyckades blogga idag igen. Stolt över mig själv!
Dagen har bestått av massor av huvudvärk, knarkande av "Set your body free", läst en massa It-girl och varit i Kungsbacka. I Kungsbacka hittade jag äntligen den perfekta klänningen för nyår! Så himla glad. Känner mig såååå fin i den :) :) Dessutom hittade jag äntligen jeansleggings och dessutom en regnbågsfärgad t-shirt. Lyckad shoppingtur! ;)

Det hjälper faktiskt att shoppa när allt är lite upp och ner. I alla fall blir jag gladare. Åtminstone för stunden...
Jag måste sluta tänka. Det skulle ändå aldrig funka. Jag vet ju det. Men ändå. Åhhhhh. Nejnejnej.

Nu ska jag ta en huvudvärkstablett!
Skriver mer imorgon och då ska ni få se bilder på shoppingen :D
All min kärlek
/ e

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha har du :D

jag saknar dig ocksååå...massor <3

2008-12-28 @ 20:34:54
Postat av: Hanna

Jag var oxå i kungsbacka och shoppade då :O

2009-01-01 @ 15:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0