:)

gokväll gokväll :)
nu har jag hunnit med både Så ska det låta & Let's Dance :) Let's Dance gick väl sådäär för Danny .. han har gjort myycket bättre, men jag tyckte såklart inte han skulle åka ut ;P och jag tyckte faktiskt det var helt okey att Linda åkte ur, faktum är att jag inte bryr mig överhuvudtaget, och jag tycker faktiskt bara att hon har blivit sämre och sämre (om inte karl-petter, tony & matte vart bra idag skulle jag velat att de åkte ur först.) Men nu känns dte ganska bra inför nästa vecka också :)

Och så ska det låta var braa! Fats jag gillade inte han där Chris, han tog ju förfasen över hela programmet! Men Danny var braa! So sick & Öppna din dörr .. såå fint :') dock hade jag hoppats man skulle få höra honom mer..

Tror jag snart ska sova nu, rätt trött faktiskt. Och det är en dag imorrn också, hatar att sova för länge, haha. Imorrn blir det den där intervjun för Hallands nyheter. Jag, Lova, Mikaela, Agnes och fyra (?) killar från gymnasiet ska se på melodifestivalen och diskutera (?) haha, det kan la bli kul x)

Jaja, hoppas ni mår bra sweetosar..!
och nu känns Stockholmsresan inte heeelt utom räckhåll .. tänk om ...
natti natti

Kommentarer
Postat av: malin

haha, cooooolt!

2008-02-29 @ 23:55:13
URL: http://malinsyl.blogg.se
Postat av: Agnes

Får inte jag vara med eller? :(

2008-03-01 @ 08:42:09
Postat av: Erica

haha ojj, glömde jag dig?! jag var trött xD såklart ska AGNES också va med ;P

2008-03-01 @ 10:50:59
URL: http://ericaoo.blogg.se
Postat av: Lova

Blir det av iaf!!!!!! HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!!!!!!!!!!! Ses ikväll , hihi XD

2008-03-01 @ 11:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0