Fantasi ..?

Japp såhär är det, min fantasi suger just nu. JappJapp. Hade det här enbart vart en modeblogg hade jag säkert kunnat sitta och skriva tuusen inlägg om dagen, om fint som jag hittat, haha! Men eftersom det inte ska vara det, så vill jag inte baara "modeblogga" (om man nu kan kalla det jag gör, modeblogga? x) jag skriver om sånt jag gillar!). Men i alla fall, sen senast jag skrev har jag vart på Coop och kollat in bokrean, hittade tre böcker, köpte ingen. Orkade inte stå i kö, haha! Sen åt jag, och sne har jag opluggat spanska, kollat på extreme homemakeover och ätit frusna jordgubbar (och jaa, de var frusna när jag åt dom! det är faktiskt gott! haha), blivit livrädd för en äcklig liten spindel som sprang förbi på golvet, och dessutom suttit och funderat på vad jag ska blogga om. Intressant dag va? ;)

Och jag vet inte vad jag önskar mig när jag fyller år :o Förutom pengar då. (snart bara två veckor kvar ju!), det enda jag sagt till mamma är schampo+balsam & lite smågrejjer (läppbalsam, handcreme, nagellacksremover osv i miniformat). lång önskelista detdär! Sen antar jag att jag är tvungen att önska mig lite tallrikar, kaffekoppar och såntdär. Usch det känns som att jag börjar bli gammal! ;P Sen önskar jag mig en resa till Stockholm, vill inget hellre, men dte kommer säkert inte bli .. orka. =/

Och nu känner jag ändå att jag måste "modeblogga" , den här klänningen är sötsötsöt, och jag har velat ha något liknande läänge!

image357

image358

Kommer från indiska och kostar 179. Vad tycker ni, rosa eller grå?

Nu ska jag plugga liiite till. Sen blir dte nog tv:n
puss!

Kommentarer
Postat av: Erika

Grå :P

2008-02-27 @ 21:53:23
URL: http://erikahallman.blogg.se
Postat av: Lova

Jag tycker den grå!

2008-02-28 @ 17:03:29
Postat av: cäääsie

lugnt den grå!

2008-02-28 @ 18:25:19
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se
Postat av: MALIN

De klänningarna är verkligen jätte fina!
Själv tycker jag nog den är rosa :)
Ha en bra kväll.

2008-03-05 @ 19:04:23
URL: http://msclundin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0