hehe

har inte orkat blogga idag heller ;) nu får det bli ett litet inlägg i alla fall :)
sov läänge idag, skönt! sen var jag ute med legolas, och sen kollade jag på tv hela morgonen ;D
sen var det hem till mikaela med lova en stund :D
och agnes åkte till london idag, hoppas du har massa kul söto!
sen har jag mest haft ont i huvudet, inte såå farligt som det brukar vara dock.
melodifestivalen var iaf bättre idag ;)
och jag blev gladgladglad att carola&andreas "bara" gick till andra chansen!! rätt åt carola, haha!
och dom där andra generationen har jag sett live på tångaskolan, status till mig vaa ;)
och björn gustavsson äger aaallt, så jäkla klockren ;D
och nu ska jag se klart på se upp för dårarna och sen ska jag soooooooova!
haaalmstad imorrn :D :D med lova&mikaela, ellen! sandra! jasmine! (malin? , ronja?) det kommer bli braaaa!
puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag har faktiskt också sett dom live XD det är så jimla coolt XP

2008-02-17 @ 22:09:15
Postat av: Anna

ååhh, björn :| ja saknar hans kramar (a)

2008-02-18 @ 16:44:57
URL: http://sissigirliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0