just det

hade ju lovat att jag skulle slänga in en dagens outfit o sådära idag ju :O och jag har faktiskt fotat!! ;D men jag är laat, så jag orkar inte lägga in bilderna nu, imorrn! jag loovar!! Kanske till och med blir två då! :) men jag ska inte lova för mycket..jag och blogglöften alltså, haha.

Ursäkta mitt förra inlägg, men precis sådär desperat (?) är jag. annars vill jag inte fira min födelsedag, sådetså!

träffade agnes och lova idag :) mys att agnes är hemma från london igen .. vi bakade! :D haha, de sega chokladrutorna blev till kladdkaka med tak :S men dte var gott ändå!

sen var jag & lova duktig och tränade :) det var feeeett jobbigt idag, känner mig fortfarande som en geleklump! var lite rädd att jag skulle svimma ett tag, men det gick braa!

nu ska jag se sista avsnittet av OC säsong två ;D
ha en bra kväll!
puss

Kommentarer
Postat av: Lova

du är så duktig!

2008-02-21 @ 22:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0