Nöjd

Jag är faktiskt riktigt nöjd med bakgrunden, tyckte det blev fint :) Resten får fortsätta vara rosa (dock lite ljusare) ett tag till! Den här dagen har jag inte gjort särskilt mycket. Var och vattnade hemma hos farmor & farfar, städade vår inneboendes bur, hjälpte mamma med maten .. annars har det inte hänt så mycket. Bävar inför att det är skoldags imorrn, usch! Jag vill kunna vara vaken läänge & sova så länge jag vill! Jaja, fem dagar tills fredag ;P

Har också läst lite i en bok .. om tsunamikatastrofen i Thailand. Det är så hemskt. Var tvungen att kolla på gamla bilder också .. har vart där tre gånger, första gången (när jag var typ 9) var vi i just Khao Lak, som var ett av de ställena som drabbades värst. Sista gången jag var där (när jag var 13) åkte vi tillbaka till Khao Lak för att se hur där såg ut. Det var bland det värsta jag sett, från att ha varit ett paradis, bungalows nära det turkosa vattnet, en jättefin pool osv fanns nu bara en massa bråte. Allt var totalt bortspolat. Har ett kort från första gången där man ser de fina "elefanterna i dne stora poolen, och förra gången vi var där tog vi ett kort från nästan exakt samma vinkel, elefanterna är halva, allt ligger öde, marken består bara av jord istället för det gröna gräset som fanns där en gång i tiden ..
Hemskt!


Kommentarer
Postat av: Helena

Ja vet, jag var där!Då när det hände!

2008-02-24 @ 18:26:34
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0