Nu blir det såhär igen ..

.. jaa att jag verkligen inte har tid att plugga ..! just nu har vi huur mycket som helst i skolan, matteprov, no-prov, två no-inlämningar, svenska-inlämning ...

fick i alla fall tillbaks so-provet om franska revolutionen idag, trodde verkligen inte att det gick så bra, men fick mvg, så då vart jag glaaad ;) satsar verkligen på att höja mig i so!

och vet ni..?! Chris från idol kommer hiit! Till Falkenberg! :O helt sjukt, faktiskt! liksom vaddå, här händer ALDRIG något! men det är kuuul faktiskt :)

och söndagsöndagsöndag.! :) <3


och lovlovlov nästa vecka, tur det! annars hade jag nog inte pallat ;) men dåå kan man njuuuuuuta!

och jag saknar cässie&malin de fuskisarna som befinner sig på florida, säkert jättebruna och allt ..! jag vill med! haha, och emma åkte till gran canaria i lördags .. livet är inte rättvist ;)

återgå till pluggningen!
puss på er!


Kommentarer
Postat av: malin

vad hander pa sondag? :O

2008-02-12 @ 18:43:38
URL: http://malinsyl.blogg.se
Postat av: Jen

Sista chansen att vinna armbandet på min blogg!
Har du försökt? :) om inte så gör det!!

2008-02-12 @ 22:04:07
URL: http://Jenniferpettersson.blogg.se
Postat av: Hanna

Nu kan du stryka matten och snart kan du stryka resten på listan.

2008-02-14 @ 16:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0