Press

Hemma från skolan nuu, det är freedag! heeelg! :)

Jag måste sluta pressa mig själv. Det här funkar inte längre. Skolan funkar inte om jag ska ha så höga krav på mig själv. Fick tillbaka matteprovet idag, det gick inte bra.. G .. har aldrig nöjt mig med ett G i ett enda ämne, dessutom har matte varit ett av mina starkaste ämnen, men nu vet jag inte. Iaf, jag hade verkligen hoppats att det skulle gå bra, även fast jag hade en aning om att det gick dåligt. Så när jag fick veta så brast det, jag blev jätteledsen .. och började gråta .. ni tycker säkert jag är skittöntig nu, och dte är jag säkert också. Men jag antar att det är min svaga sida, jag klarar inte av att inte prestera, det måste gå jättebra alltid för att jag ska vara nöjd. Jag blir inte nöjd om inte jag får MVG.. (fast på detta provet hade jag lätt vart nöjd med VG) och att ha det med sig hela hela tiden, jag måste prestera, jag måste vara duktig, det måste gå bra, det tar på krafterna. Jag måste lära mig att det inte alltid kan gå bra ....

"Du är så himla duktig, Erica, tro inget annat"  det där värmde iallafall .. tack.

Solen skiner ute, får riktiga vårkänslor ju :) Tror faktiskt jag ska ta en bok och sätta mig i solen och läsa lite.
Hoppas ni mår bra, och glöm inte Let's Dance ikväll (Rösta på Danny!) och så äre ju Så ska det låta med Danny samtidigt! Tror jag spelar in så ska det låta, så hinner man nog se det i nyhetspausen ;D

<3


Kommentarer
Postat av: Lova

Du är underbar erica! FATTA

2008-02-29 @ 16:44:34
Postat av: malin

I know what you mean.. :/ men man måste inse att man inte kan vara bäst på allt, där är bara så!

2008-02-29 @ 17:44:17
URL: http://malinsyl.blogg.se
Postat av: cäääsie

jag tror visst att du är massa bra på matte! men ibland blir man stressad på prov och gör mkt slarvfel och sånt! inte för att jag vet hur jobbigt det blir när man får betyg (vill inte tänka på det) =O men usch, du tar igen det, i promise :*

2008-02-29 @ 22:07:04
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0