Sakna

tjingeling pling :P
var som sagt i Halmstad innan .. och vi körde preciiiiis där vi gick förra söndagen .. och vi var och åt på donken där, och limsom jag saknar förra veckan, ta mig tillbaka! jag saknar honom, jag saknar er! jag saknar allt, det är verkligen de gångerna jag är lycklig, de gångerna jag verkligen kan släppa allt annat och bara ha kuul, njuuta! NI är kärlek (förresten så saknar jag cääääässie & cissi & jeeeenny meeeeed! <3)
och jag hatar när jag inte har någon dag jag vet att jag kan se fram emot, ibland känns det nästan som om det är de dagarna jag lever för ..

men jaa, gick i stan ett tag med mikaela :) och jag trodde att bara för att jag inte ska slösa mer pengar så skulle jag hitta massa kläder, men icke, jag hittade ingenting :D haha. Köpte bara tre pennor och en singel ;P (Popkidz-om bara du .. if only you på svenska juu ;D)

sen kom jag hem och var heelt död, trött trött trött! läste ut tredje Gossip Girl - boken :) de är braa! läs! ;)
nu har jag precis ätit .. eller mja lite iaf, räkor, usch, jag hatar räkor!! fast kräftot är gott :) haha!

och idag är det ett år sedan jag träffade Danny för andra gången .. på ge-kås. Kommer ihåg hur jäkla lycklig jag var då. Han kom ihåg mig! Jag fick min kram & mitt kort, han sa att jag var söt för att han fick en present. Inget skulle kunnat va bättre .. såå underbart .. jag saknar det, <3

och bara för att malin & cässie skrivit så söta inlägg (tååårar) så måste jag också skriva hur lycklig jag är att ha hittat er! Ni vet vilka ni är, right?

KÄRLEEEK med stora bokstäver <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0