tisdag :)

heysvejs :)
idag har jag inte gjort ett skit! :) haha!
det är sköönt att vara ledig! har bara kollat på OC, suttit vid datorn, städat lite, vart ute med legolas och gjort milkshake :P
det värsta är bara att det redan är tisdag och jag vill inte att tiden ska gå så fort ... 

imorrn ska jag åka till göötet med mamma & lillebror :) det blir nog myys! ska nog på nåt museum & gå i affärer .. funderar på att försöka förhandla om att bara gå i affärer så får de gå på useum, men vi får se :) haha. Är shoppingsugen till tusen, igen! inte bra! särskilt inte eftersom jag har kommit på en grejj (eller aa ellen sa dte, men jag hade tänkt på det innan.) och jag vill verkligen det, det hade vart såååå perfekt!  
ska iaf kolla efter klänningar/tunikor (nej, jag lär aldrig få nog!) och långa linnen! (som man kan ha till leggings med en t-shirt eller nåt! :) kanske en vårjacka också, vi får se :) har sett massa fint på ginatricots hemsida! och i göteborg finns ju monki också! och topshop! och inte att glömma .. allas vårt H&M haha.

image333

ta mig tillbaks till i söndags .. saknar allt & alla såå mycket redan! <3

nu ska jag strax iväg & träna .. puuuss!

Kommentarer
Postat av: Malin

jag vill ha looooov!

2008-02-19 @ 19:20:13
URL: http://malinsyl.blogg.se
Postat av: Agnes

Gud vilken fin bild älskling!!! Jag har shoppat ;)

2008-02-21 @ 08:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0