Upptäckte precis ..

image355

Okey ni kanske inte tycker det här är så roligt .. men på dendär outfit-bilden jag lade ut för nån dag sen så ser man Lille Lego sticka ut huvudet i kattluckan..hahahaha!
Det där gör han jätteofta, så fort det händer något springer han och sticker ut huvudet..! Rätt gulligt ;)

Skolan idag var helt okey. Benet är bättre så struntade i skolsköterskan, men var tvungen att hoppa över idrotten idag med. Ibland haatar jag att vi har idrott de två första dagarna, inte så kul att missa båda! Tror inte jag klarar av aerobics idag heller, så då blir dte ingen träning förräns torsdag ..

Började med lite nya områden, Afrika i SO:n .. och Hjärnan i biologin. Fick reda på resultatet till Fysik/Teknik Provet/Inlämningen också, och det gick braa :)

Nu måste jag laga mat .. haha heja mig! ;P
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0