Bestämt mig?

Hejsan på er :)

Hoppas allt är bra idag?
Jag har nästan precis kommit hem..var på ett av de gymnasieskolorna jag funderar på att söka till, Munkagård.
Det var faktiskt braa! Ska jag gå där så ska jag läsa djurvårds-inriktningen. Och jaa, jag vet inte, men det kändes bra när jag var där! Såklart finns det både fördelar och nackdelar .. men det bra är att jag tror det passar mig, har alltid tyckt om djur, och ända sedan jag var liten har det liksom vart bestämt att jag ska jobba med djur..det finns väldigt många olika sorters djur där, man kan läsa i princip allting som man gör på ett vanligt program, man får praktisera mycket (på roliga ställen), det är inte bara "plugg" , en hel del roligt också, man får mer erfarenhet, det är en ganska liten skola, och jaa :)

Det dåliga är väl då att det tar ett tag att ta sig dit .. (cykla till stationen=10 minuter, buss dit=30 minuter.), jag kan inte fortsätta läsa spanska, man måste ta traktor-körkort (xD), och att jag är jätterädd för ormar och spindlar.

Men det känns ändå som att fördelarna väger tyngre än nackdelarna! Så antagligen blir det mitt förstaval :)

Och djuren där var sööööta! Där fanns liksom de flesta .. hästar, kossor, kaniner, marsvin (ett av dom hette Snygg-Lars, hahahaha), hamstrar, gerbiler, möss, illrar, chinchillor, massa olika fiskar, massa olika fåglar (söötaste nymfparakiten), ödlor, sköldpaddor, ormar, spindlar, grisar, lamadjur, getter, wallabies .....
image317

Nu måste jag plugga lite ..
Erica

Kommentarer
Postat av: Agnes

Vad pluggar du? :o

2008-01-19 @ 16:14:13
Postat av: Malin

det låter ju jättebra! :) ... ingen spanska liksom! ;D

2008-01-19 @ 18:40:04
URL: http://malinsyl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0