Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelg :D

Heeey!

Äntligen helg :D Okey, jag har bara gått tre dagar i skolan, men ändåå! Det är som en av mina kloka vänner (tror det var cassie) sa, man uppskattar & tänker mycket mer på att det är helg när man går i skolan. Och det är ju sant, eller hur? ;)

Skolan idag var faktiskt ganska kul :) Faktiskt! Började med syslöjd nu :) Jag ska sy en klänning! :D haha, får väl se hur det går!

Nu ska jag nog se lite på mer på O.C , det är faktiskt brabrabra! (fast neej, det kommer aldrig slå Prison Break eller OTH så inbilla dig inget, Lova ;P) seen ikväll så blir det mys hos just Lova! Mikaela & Agnes kommer också ;) Ska kolla på Let's Dance såklart! (Alla som läser min blogg loooovar att rösta minst en gång på Danny så är ni söta! :D) och så ska vi nog spela let's dance-spelet :D haha!

image313

Ha en bra kväll!
Love

Kommentarer
Postat av: cäääsie

åå, jag ba har kommit på att OC är bäst NU! HAHA x) ungefär i samma klass som OTH, slår det kanske lite till och med :O kna inte fatta att jag sa det.,. men det slår prison break med hästlängder! :)) haha ;)

2008-01-11 @ 17:46:50
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se
Postat av: Lova

OC äger mest av allt! Du kommer att fatta det snaaaart ;)

2008-01-13 @ 14:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0