Jaa !

(Ursäkta mitt lilla utbrott igår, var trött & ganska besviken ;P men vi vet ju att han förtjänar alla pris i världen ;D)


Det är helg igen .. lycka! Jag behöver viiila!
Slutade skolan en timme tidigare idag .. 12 .. skönt !
Fast vi hade ingen slöjd .. vilket var anledningen till att jag ens gick till skolan idag.

Har hunnit vara ute med Lova & Legolas en sväng också ;) och sen somnade jag en stund i soffan, höhö. Halsen gör ganska ont ..

Och söt-anna hade hälsat till D igår på rockis :D
"jag ska hälsa från erica! :)"
"erica .. erica .. öhh .. gbg?"
"nej, falkenberg .. "
"bor hon i falkenberg? :O"
"hahah, jaa! xD"
"du skojjar? ah, men hälsa tillbaka! :)"

Haha, han är tröööööög! ;) <3

Och bara så alla vet så är det sjuukt tråkigt att skala potatis -.- jag hatar det! dessutom måste jag vara typ segast i världen (-8 haha!

Vad ska ni hitta på i helgen?
Puuuuss

Kommentarer
Postat av: Malin

trögo-danny!

2008-01-25 @ 19:23:50
URL: http://malinsyl.blogg.se
Postat av: Anna

iihh (a) ja hade skitkul (-8 fick skaka hand med Ola Salo *han ba buga sejj :|* åh hipp hipp hora Amanda xD HAHA de va lite kul xD hennes pappa stod åh snacka me min bror (han va tydligen lärare en gång i tiden) så kom hon där åh ja ba SHIT :| xD

2008-01-25 @ 22:24:34
URL: http://sissigirliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0